Takida Girl

Alla inlägg under augusti 2012

Av kicka - 28 augusti 2012 12:23

Hatar min förkylning den har nu blivit värre ! ;-/ kroppen är jätte trött mitt huvud är som ett äkta förkylnings huvud och man får ju inte glömma tätt näsa och halsen :( sitter i alla fall på rast. De värsta med att vara förkyld är att man inte orkar lika mycket som annars . Men så är det ibland. Vad gör ni ? XOXO

Av kicka - 28 augusti 2012 09:25

Hej på er! Jag är just nu Påväg mot jobbet igen :) sovit rätt okej i natt dock ligger förkylningen på som gör att man blir trött hoppas den försvinner snart ! :) efter jobb blir det mer skruvande på möbler fixade och la bort små saker igår så det inte ska vara i vägen idag, mycket flitigt :) mamma körde oss tidigt så la mig lite till och somnade skönt med lite mer behövlig sömn ! Tänkte också påpeka att kunna ta ett nederlag är en del av livet. Se det också positivt du lär dig nya saker varje gång. Man kommer också tillbaka starkare och starkare för varje gång. Jag menar inte att det är roligt men det är bara sånt som med för i livet. Utan gott inget ont och utan ont inget ont. Dina riktiga vänner behöver du heller inte vara orolig och be om hjälp om de behövs. Att fråga om någon annans hjälp innebär inte att vara svag. Utan att vara stark att inse att allt kanske inte klaras av på egen hand :) That's it! Men vi hörs ha de bra sålänge :)

Av kicka - 27 augusti 2012 23:51

Hej pepz! Blev inte mycket skruvning idag en tv bänk ... Å två hjul fattas :( synd. Jag har skruvat ner alla hyllor på väggen har ju nu andra saker som ska vara på väggen. :( Plus att de var tvunget för sängen kommer ju vara där :) Slog även i tiningen så nu är jag blå å har en jätte stor bula där :( ska bli kul och se mer resultat i morgon ... Men nej vet ni vad ska sova nu så vi höres , jobb i morgon med:) XOXO

Av kicka - 27 augusti 2012 10:57

Hej! Idag är jag jätte trött för hade besök från fredag natt till lördag . Till klockan fyra på morgonen . Igår blev de att åka till kära Ikea med pappa och Rickard och bära möbler. Så igår vart det med en alldeles för sen dag för mig ;o så idag är jag döds trött haha! Gick upp tidigt idag med för att ta mig till ch-berg. Eftersom det är jobb idag igen yes :) och sen blir det hem och hjälpa till att skriva Ikea möbler, woho :) hoppas ni mår bra. Men vi hörs !

Av kicka - 25 augusti 2012 08:42

Sitter nu och väntar på att jag ska börja jobba :) är ganska trött men det är vi alla ibland :p övriga planer i dag förutom jobb. Så måste det bli att städa även planera och strukturera inför i morgon, för kanske blir ikea som jag nämt tidigare ;) ska kolla lite priser överväga vad jag får plats med i rummet och lite så ! Ska bli spännande ! Finns ju sp mycket fint på Ikea hehehe .. Men vi hörs ! XOXO

Av kicka - 25 augusti 2012 07:40

God morgon på er ! Och nu undrar ni också säkert.. Vad jag gör uppe så tidigt ? Jo jag börjar jobba kvart i nio idag så var dax att börja vakna :) igår jobbade jag med gott, åt chili wrap för att försöka öppna halsen och nästan från dess förkylning hehe ! Tårta fick man smaka med jätte gott. Sen är jag också lite irriterad på att vissa bryr sig för lite om andra. Bry er mer om varann istället ! Då ska ni se att allt blir ljusare. Säg också att ni bryr er jätte viktigt.

Av kicka - 24 augusti 2012 10:23

Hej på er! Det regnar ute ;( och jag sitter och ser tv och dricker te. Alldeles såhär innan ännu en jobb dag :) ! Stör mig bara på förkylningen ! ;/ kroppen blir så mycket slappare, men det är sånt som är ibland. Är ganska trött på att vara förkyld så ofta. Men nog om det ! Jag måste gå dricka upp mitt te göra mig i ordning och åka på jobb :) XOXO

Av kicka - 24 augusti 2012 10:23

Hej på er! Det regnar ute ;( och jag sitter och ser tv och dricker te. Alldeles såhär innan ännu en jobb dag :) ! Stör mig bara på förkylningen ! ;/ kroppen blir så mycket slappare, men det är sånt som är ibland. Är ganska trött på att vara förkyld så ofta. Men nog om det ! Jag måste gå dricka upp mitt te göra mig i ordning och åka på jobb :) XOXO

Presentation


Hej mitt namn är Veronica och är 23 år. Men kallas för Kicka. Jag älskar livet och jag älskar både katter och hundar. Innan jag blir gammal vill jag simma med delfiner. Mina drömresemål är Mexico, Italien o New York!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards