Takida Girl

Alla inlägg under september 2012

Av kicka - 26 september 2012 23:22

Hej på er ! Idag har jag varit hos frisören och även varit på mammas jobb och även jobbat :-) och så har jag till och med hunnit hälsat på mormor en sväng ! Har också egentligen planerat med min vän Rickard i morgon, men tar mig inte dit :-( men men ... Hoppas på snart ! Hade sett fram emot det. Men åtminstone får jag en engelska lektion i morgon :-) men nu godnatt , var uppe sju o morse så nu är jag trött ... skickar också med ett bild kollage på resultat efter frisören XOXO

Av kicka - 25 september 2012 22:26

Hej på er ! Regnet ösar ute här jätte mysigt ! Har duschat och sett första avsnittet av pretty Little liars Pretty good :-) tänkte nu hoppa i säng med världens godaste katt ! I morgon väntar ju frisören och jobb! :-D awesome ! Så måste ju få sömn är rätt sömnig så. Skickar också med bilder på kravings bl.a En halsduk, mössa och en topp! Love it!

Av kicka - 25 september 2012 19:04

Vad har ni för er? Själv är jag fortfarande sur över att gossip girl säsongen släpps så sent! Forever a fan ! "And don't be afraid of change. You may end up losing something good, but you will probaly end up gaining something better " Jag måste också medge att jag älskar stilen Serena har genom hela serien. Sjukt fint ! Har inte kommit på vilken som ska underhålla mina kvällar om inte gossip girl men sålänge tror jag det får bli ... Pretty Little liars and why ? Because Pretty Little liars is fr.o.m the producers fr.o.m Gossip girl ;) Funderar även på att beställa en ny halsduk och ny mössa inför vintern . Ni vet hur mycket jag älskar mössor och halsdukar ! Haha Har blivit promenad med bästa lillebror, mamma och hundarna idag. Är också nervös inför morgondagen ska till frisören. På tiden ! Och sen även jobb sen hem och packa väskan för ska bort på torsdag . XOXO the shoes are mine.

Av kicka - 24 september 2012 22:58

Panikångesten stiger över att jag nu sett alla gossip girl avsnitt . Nu är det bara att vänta på säsong 6! Men vad jag har hört så ska den inte ha premiär i USA Föränn 8 oktober ! Hur länge måste vi då inte vänta Föränn den sänds i svensk tid, och inte amerikansk :( orättvist ! Bring it over now. Exited atleast ! What would be my distraction while I wait? Stick around and u will se. Sägs också att säsong sex ska vara den sista stämmer det? :( never ending story it's what I wanna have. Love the hair of S , and some people may say this is what we now about the up coming new episodes... Gone maybe gone ... Såg även så mycket jag orkade av Beck innan mamma sa att jag skulle gå och lägga mig i min egen säng... eftersom jag höll på och somna ... So that's what I'm about to do..XOXO

Av kicka - 24 september 2012 15:16

Jag har ångest för att jag bara har få avsnitt kvar av gossip girl ! Och säsong sex är ju inte ute än :( ååå! Panikångesten stiger. Har även ångest över att jag behöver åka till frisören men vet inte om jag hinner med! Jag har ju ens inte bokat :( om det ändå var lite mer fabulous så man knäppte i fingrarna , och så hade man tid på momangen! Är också trött på allt "litet" vill ha de större ! En hel garderob med nya uppdateringar vore heller inte fel ! Min arm mår bättre idag, men inte helt bra än ! Mitt huvud känns också som de ska sprängas ! Ska försöka klämma in en akut bokning hos frisören med. Men det lär väl bli svårt ! XOXO

Av kicka - 21 september 2012 15:39

Hej på er just nu är jag Påväg mot jobbet känns konstigt att börja så sent på eftermiddagen :) Haha! Världens tändvärk har jag med efter ha bytt båge i tandstållningen både uppe och nere. Plus att jag fått snoddar, som gör att de är man själv som styr behandlingen ganska mycket ! Det gör extra ont, men det är bara och bita ihop! Orkar ju inte äta så mycket så har delat upp frukt i små små delar och tagit glass till det! Skönt med något som isar för tandvärkens skull ;kr Skönt att hösten är här med vi har ju ändå haft en skit sommar :( morgonen har spenderats med gossip girl och hängt tvätt och vikit tvätt yey! sen blir det att hänga med världens bästa Rickard !!! :) hur kul som helst och massa mys. Ha en fortsätt trevlig eftermiddag och kväll folkens :) XOXO

Av kicka - 20 september 2012 12:54

Hej ! Sitter just nu och väntar på min tandläkar tid ! Kul, eller inte direkt. Hade hellre varit hemma i sängen, dessutom är jag förkyld. Näsan rinner halsen gör ont och huvudet dunkar ! Men måste få de gjort :) sen är det bara och vänta på bussen , tur att jag packat ner min bok. Så sen när jag kommer hem tror jag det blir mat och fruktsallad förhoppningsvis m. Vanilj glass till . Ge mig även beiga fodrade converse. XOXO

Av kicka - 20 september 2012 06:50

Hej och förlåt för lite uppdatering, men vad inte alla mått bra. Så man får ha överseende hoppas ni andra har det :) jag har även haft mycket att göra. Men ska förbättras jag lovar :) har varit i Karlstad igår hos Rickard var jätte kul . Hehe!! Var på Ikea, åhlens och istore mums! Osx6 är ju även här, himla nice ;) köpte även ett fint anteckningsblock igår, gossip säsong 5 och samt lite smått och gått från Ikea. Blanda annat två lyktor. Ska försöka sova mera är jätte trött ska ju till tandläkaren sen ! XOXO

Presentation


Hej mitt namn är Veronica och är 23 år. Men kallas för Kicka. Jag älskar livet och jag älskar både katter och hundar. Innan jag blir gammal vill jag simma med delfiner. Mina drömresemål är Mexico, Italien o New York!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards