Takida Girl

Alla inlägg under maj 2013

Av kicka - 21 maj 2013 23:13

Hejsan har sjukt ont i halsen ! Och feber har man haft ändå har jag haft olämpliga saker för mig idag då man ska vila då man är sjuk! Har städat efter helgens bravader firade mig och storebror eftersom vi båda fyllt ! 

 

Städningen bestod av; dammsuga, dammtorka, plockat bort massa saker, städa garderoben, diskat och skurat golv. Sen blev det handla, laga mat, diska igen, baka och ännu mer disk! Sen även lite träning här hemma. Sett lite gossip nu under kvällen också....  Men nu ska här försöka sovas...Är sjukt trött och ska upp i morgon ....godnatt!

 

 

 

 

 

 

 

Av kicka - 17 maj 2013 11:16

Hej på er ! Idag är det jobb som står på schemat hur skönt som helst !   Efter jobb väntar VÄRLDENS BÄSTA besök ! Nämligen min bästa vän. Vi har planer att fira i helgen eftersom både jag och brorsan fyllt år   Det är nämligen också så att vi har mycket att förbereda inför i morgon !  Jag väntar mig inget annat än skoj och stoj ikväll heller brukar vara så med sin BFF eller hur är det för er ?   

 

Men nu ska jag käka upp min frukost/lunch innan jobb !

 

 

 

Av kicka - 14 maj 2013 22:43

 


Jag älskar Kindermaxi, ben och jerry frudge brownie är min favorit glass (mycket beroende framkallande)


Jag hatar saker som att behöva vara sjuk, orättvisor och oärliga personer, finns mycket mer men då skulle man behöva hålla på länge.

 

Mina absoluta favoritserier är Gossip girl, PLL (Pretty little liars), One three hill, The oc.

 

Musiken som mest rullar i mina hörlurar är Takida, Volbeat, Nickelback !(naturigtvis har man månag mer favoriter) 

 

Den senaste filmen jag senast såg som jag kan tipsa om det är helt klart.. The hobbit utan tvekan!

 


Jag gillar framförallt att teckna, skriva och att lyssna på musik.

 

Vad är den bästa läsken just nu ? Det skulle nog vara cola eller pepsi max.

 

Något som jag är speccielt intresserad av inredning särskilt chebby chick stilen ...det där med fransk stil är snyggt ! och sjukt inspirerande ...

 

 

Något jag vill göra som jag aldrig gjort...Bangy jump, resa utomlands, bada med delfiner, ta en tattoo ! 

 

Något speccielt som jag samlar på.. filmer delvis en del serier ... haha 

 

Något du älskar att göra... Gå på festivaler och nöjesfält och även att resa .. det är verkligen skit kul! 

 

 

 

 

 

Börjar också på att bli extremt förkyld inget alls vidare ! Hoppas på en bättre fortsättning därför ska jag snart bädda ner mig undertäcket, överväga att se en film... Vad gör ni då ni är halvt krassliga?   

 

 

 

 

Presentation


Hej mitt namn är Veronica och är 23 år. Men kallas för Kicka. Jag älskar livet och jag älskar både katter och hundar. Innan jag blir gammal vill jag simma med delfiner. Mina drömresemål är Mexico, Italien o New York!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards