Takida Girl

Alla inlägg under oktober 2012

Av kicka - 31 oktober 2012 19:44

Hej på er !! Sitter just nu och lyssnar på grymma spotify , dock inte premium just nu   ack, reklam suger ! :S Anyways så kom papprena på överskirvningen idag, så nu är officielt Iphone 4 S pappas, gissa om de suger   Gissa vad jag får stå ut med till femman kommer? en samsung mobil utan kamera hahahah jag dog lite där   Är sjukt taggad till den kommer i allafall, kommer aldrig kännas skönare att få 5:an, efter ha umgåtts med denna samsung ! Jisses ! Hoppas ni mår bra, jag har själv sjukt ont i ryggen och halsen men det går   TAGGAR inför sleep over med Emma i helgen med ! Längtar minst så att säga. XOXO   



 


Älskar dig sjukt mycket vännen :)



Av kicka - 29 oktober 2012 19:07

Hej på er! Gud vilket bus väder det är ute. Har hängt med bro today, tyvärr vart det inga särskilda bilder till er sry, had not the time ! Got NHL 13 så det ska bli spel    har också fått en ny favorit till bland indredningsaffärer nämligen lagerhaus ! grymt. Har sett pretty little liars också ! WOOP WOOP. Here u got one of my favorite stuff, also from lagerhaus.


 


   

Have a still good Monday XOXO

Av kicka - 25 oktober 2012 12:28

Hej på er! Sitter just nu på tåget till Karlstad :-) ska träffa min vän Rickard och ta en fika på stan. Har ätit corny men halva åkte på golvet :-( har också köpt nya inrednings saker ! Så ikväll ska städas och fixa rummet , tänker visa er senare. Jag är även trött, snickarna väckte mig sådär runt halv nio och jag somnade runt två !

Av kicka - 24 oktober 2012 23:54

Hej på er! Först och främst förlåt för lite bloggande ! Har inte varit in mood för det, men försöker nu:-) har sett awkward, och faktiskt pretty little liars som jag inte sett på länge, båda är grymma serier! Har även sett på rum inspiration! Viken är eran favorit serie ?

Av kicka - 18 oktober 2012 23:47

Hej på er idag blev det Karlstad med min bff :-) var på hm devided, sko punkten, Carlings, monki, Ikea m.m handlade dock bara på hm och Ikea . Hängande samt ut datorn på istore hoppas det ska funka nu. Älskar också min nya mössa . Men nu ska jag försöka sova, har extremt ont i min hals ! XOXO

Av kicka - 17 oktober 2012 15:16

Har köpt ny läppsyl med smak av jordgubb och banan :-D tycker den är världsbäst ! Sen tänkte jag visa en av mina favoriter på skor, skulle inte tacka nej där inte :-)

Av kicka - 17 oktober 2012 11:22

Hej! Ligger i soffan och myser framför tv:n börjar ju inte föränn senare idag :p haha . Så ser på Hugo & Rita på tv:n . Gud vad i ebay har massa fina saker, i alla fall tillbehör :) jag har ju data väska. Men den är ju för stor för min data hittade snyggt på e bay :-D XOXO

Av kicka - 16 oktober 2012 18:58

Hejsan , har de värsta mysigt nu. Var tvungen att göra något åt mitt sido bord, bredvid sängen . Den var full i små plock och böcker. Så jag fixade en korg att ha sakerna i , bra va? :-D nu blir det mys med världens-bästa-mys-strumpor + pretty little liars bäst, bäst , bäst! ? XOXO

Presentation


Hej mitt namn är Veronica och är 23 år. Men kallas för Kicka. Jag älskar livet och jag älskar både katter och hundar. Innan jag blir gammal vill jag simma med delfiner. Mina drömresemål är Mexico, Italien o New York!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards