Takida Girl

Alla inlägg under januari 2013

Av kicka - 17 januari 2013 20:17

Hej på er här kommer en mys outfit bild. Älskar oversized huvtröjor . Den kommer också från bikbok. Jag har nu fält ut min bädd soffa. Ska sätta på min nya favorit serie 90210, Beverly hills! <3 ps. Ursäkta min ytterst ofixade lugg but what ever :) XOXO

Av kicka - 17 januari 2013 20:17

Hej på er här kommer en mys outfit bild. Älskar oversized huvtröjor . Den kommer också från bikbok. Jag har nu fält ut min bädd soffa. Ska sätta på min nya favorit serie 90210, Beverly hills! <3 ps. Ursäkta min ytterst ofixade lugg but what ever :) XOXO

Av kicka - 17 januari 2013 20:17

Hej på er här kommer en mys outfit bild. Älskar oversized huvtröjor . Den kommer också från bikbok. Jag har nu fält ut min bädd soffa. Ska sätta på min nya favorit serie 90210, Beverly hills! <3 ps. Ursäkta min ytterst ofixade lugg but what ever :) XOXO

Av kicka - 13 januari 2013 11:03

Min morgon startar med te och nötter.Hej till att vara nyttig. Är ju en helt annan livstil...   Tänkte se något avsnitt av Beverly hills innan jag tänkte hoppa in i duschen. Hoppas eran morgon blir lika bra ! 

 

 

Av kicka - 12 januari 2013 21:44

    

 

Här är lite nya inredningsaker från bland annat gallerix, var rea så passade på hehe   Min nya smyckehängare kommer jag inte ihåg vad det heter.

 

 

 

Här har ni some new jewelery from bikbok. Love it <3

 

 

 

Pysen fick besök av sin bror idag. Så söta så ni anar inte. Blev till och med promenad

med de båda! Lyckligare än jag var då finns inte!     

 

 

Har lite mer smått och gott men tänkte spara det till ett senare tillfälle. Tänkte börja se en ny serie. Återkommer om den är  bra ! 

Av kicka - 7 januari 2013 23:31

Jag har varit dålig på att blogga men har ej haft inspiration . Men hoppas 2013 blir mer inspirationsfullt ? Mitt nyårsfirande var de bästa ever! Firade med bro och min bästa vän ? Något jag inte nämnt är att vi också har utökat våran lilla familj med Tuva och hon är världens goaste chihuahuan. Idag har jag spenderat dagen med min bästa vän och häng på stan! Nu ligger jag inrullad som en frulle i täcket ! Dags att sova ! XOXO ?

Presentation


Hej mitt namn är Veronica och är 23 år. Men kallas för Kicka. Jag älskar livet och jag älskar både katter och hundar. Innan jag blir gammal vill jag simma med delfiner. Mina drömresemål är Mexico, Italien o New York!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards