Takida Girl

Alla inlägg under februari 2013

Av kicka - 25 februari 2013 08:41

Hallå ! Just nu är det snart dags för jobb. Är lite morgon trött då jag var uppe sju i morse men de är okej :) ! Älskar ändå morgon väldigt mycket !

Igår träffade jag mitt finaste kusin barn igen. De var underbart med tanke på hur längesen det var. Resten av kvällen spenderades med att se på en halv dålig film. Helt okej jo då ! Hoppas alla får en bra måndag ! <3

Av kicka - 23 februari 2013 01:21

Hoppas de är bra med er själv är de okej. Jag hostar typ rejält mycket än :p de håller en vaken på nätterna. Kinder choklad och pepsi blev mitt fredagamys + blyertspenna och mitt ritblock , fint sällskap ! Men ska i alla fall försöka sova i hopp om att bli frisk snart !

Av kicka - 20 februari 2013 22:28

Hallå ! Har fortfarande feber så det ryker om det... Så orkar inte inte lägga ner så mycket tid just på det här inlägget tyvärr . Men jag kommer väl tillbaka   Ska försöka vila så mycket som det går ägna tid och vila mycket. Vad ska jag roa mig med när jag inte sover bra? Varför inte scooby doo? haha, barnasinnet är i allafall kvar åtminstone   Har ni mer tips på bra serier eller liknande ? eller annan sysselsättning som inte är så ansträngande som man kan göra när man vilar? Skulle uppskattas   Glass Ben & Jerrys är min favorit när man har feber ! Särskilt cookie och brownie... vilka är era?   

 

XOXO

 

 

 

Av kicka - 19 februari 2013 23:06

Benvärk helt sådär plötsligt och slö i hela kroppen hosta osv, allt som är sådär du vet,usch! Men jag borde fattat! Kan nu säga hej och välkommen till feber! Men bra man har sin lång tröja, långa strumpor och mycket täcke :) tack till dem uppfinningsrika sakerna ! :D för de här blir en mycket hård natt ! Ska försöka samla så mycket krafter som möjligt nu, sova, sova, sova! Kom ihåg att ta hand om varandra ! :) skriv era favoritaffärer i en kommentar ? Behöver fett mycket inspiration och sådär mer glödande energi vid de här laget ! Bjuder på denna trött sjuks bild . Take care / V

Av kicka - 18 februari 2013 22:11

Hej på er ! Just nu sitter jag och slappar bara... undrar om jag ska orka slö titta lite på en film innan läggdags   Jag är redan rätt trött och lite förkyld haha, proppat i mig godis från igår också hehe ! är ju inte fredag eller så? Men äh, vad gör det? Tänker inte precis bry mig om beach 2013   HAHA Har lyssnat på takida ikväll med, de kommer till Karlstad 2013... man är inte lite sugen på att gå ! De är för bäst ! Älskar dem. Obeskrivligt hur mycket jag saknar min lilla bebis Tuva med, men vi ses snart igen   

 

 

 


 

Av kicka - 11 februari 2013 09:07

Hej och mornin! Min lillebror velade i morse, jag kunde haft sovmorgon! Kunde absolut inte somna om sen! Men sitter nu och har egen mys med rix fm  och tända ljus   Har även blivit galen i allt vitt ! Så snyggt när det kommer till intredning ! Sen tänkte jag säga ta vara på alla stunder   Sen acceptera andra precis så som det är ! L.O.V.E   

 

 


Presentation


Hej mitt namn är Veronica och är 23 år. Men kallas för Kicka. Jag älskar livet och jag älskar både katter och hundar. Innan jag blir gammal vill jag simma med delfiner. Mina drömresemål är Mexico, Italien o New York!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards