Takida Girl

Alla inlägg under december 2012

Av kicka - 19 december 2012 21:43

Hej mamma glömde min data hos min mormor så denna kväll fick jag se på film i mobilen ! Haha julklappar har jag inhandlat idag ! :) filmen jag såg heter en galen jul sjukt bra! Bästa jag sett på länge. Var även med min mormor och hjälpte henne i Norge idag ! Grymt :) men en annan del också men de avslöjar jag inte än :) XOXO

Av kicka - 16 december 2012 01:18

hej... Dagen har varit helt okej bortsett från min onda mage och feber :S
Magen är extremt svullen också ! Och den dumma förkylningen :'( allt började väl på torsdag. Så att bero på min låga uppdatering, så förstår ni varför. Jag har också sett expandebales 2 och ice age 4 Idag med min lillebror, mamma och Hemming. Så dessa filmer kan jag varmt rekommendera till er som inte redan sett dem :) ska nu försöka sova med min ytterst onda mage, som vill göra allt för att jag inte ska sova! Hoppasni mår bra! Min katt sover överallt med ! <3 XOXO

Av kicka - 11 december 2012 21:52

WOOOAAAH! Hoppas ni mår bra osv! Själv så är jag halvkrasslig hatar det   men nog om det. Idag har jag tagit det lungt bara....borde ha städat vilket jag inte gjort ! HEHEHEH. pallade inte. Har bara sett film och duschat och haft ansiktsmask kväll !   Sen sett grinchen en helt vanlig tradition för mig. I morgon väntar tandläkaren mindre kul. Efter det ser man fram emot jobb igen ! YES. Sen blir det en ren myskväll med Rickard blir bra. Nu Tänkte jag se nån mer film äta något och sen sova behöver vila. XOXO

 

 

Av kicka - 4 december 2012 19:41

Hej på er ! Idag har jag tagit det lungt. Nu är det även jul på bloggen också !   Min jäkla förkylning håller i sig   men för övrigt är det bra. Har i alla fall lyckats att plocka bort på mitt rum HEHEHEH. Jag tänkte också nämna att julen handlar om att ta hand om varandra. Det gör det väl alltid men. Vi tar hand om varandra för lite. Folk kastar skit på varandra och är allmänt elaka. Många har noll respekt för andra. Borde man inte låta varandra vara istället? Man kan väl inte passa och umgås med alla, men inte behöver man trycka någon i skorna för det? "Bemöt andra som du själv vill bli bemött" Så skulle alla ha det så mycket trevligare. Tänk på hur du själv skulle känna innan du slänger skit på någon annan. Alla är vi förstås mycket olika, men det handlar om att acceptera andra och sig själv. Försök att vara positiv och inte negativ. Kom ihåg andra ska inte behöva lida för att just du har haft en dålig dag /period. Det är inte rättvisst att ta ut saker på oskyldiga personer! Lägg mer vikt på det positiva i vardagen och försök att lägg det negativa åt sidan. Är det svårt be om stöd och hjälp istället. Ville bara skriva en tankeställare. Nu ska forsättas att mysas. Tänkte göra kaffe och smörgås. Have a still nice day !  XOXO

 


 




Av kicka - 4 december 2012 11:23

Hej och godeftermiddag ! Har nyss orkat fått i mig lite frukost, har feber inte helt okej. Väldigt mysig frukost dock med tända adventljus so jag dekorerat åt mamma! Men det får gå! Denna morgon har jag sett greveholm med brorsan! Hur bra är inte den nya ? Heheh helt awesome ju :) jag tänkte fortsätta dagen med att bara ta de helt lungt ! Har nån bra tips på bra julfilmer också ? :) men nu vila mycket ! <3

Av kicka - 4 december 2012 11:23

Hej och godeftermiddag ! Har nyss orkat fått i mig lite frukost, har feber inte helt okej. Väldigt mysig frukost dock med tända adventljus so jag dekorerat åt mamma! Men det får gå! Denna morgon har jag sett greveholm med brorsan! Hur bra är inte den nya ? Heheh helt awesome ju :) jag tänkte fortsätta dagen med att bara ta de helt lungt ! Har nån bra tips på bra julfilmer också ? :) men nu vila mycket ! <3

Presentation


Hej mitt namn är Veronica och är 23 år. Men kallas för Kicka. Jag älskar livet och jag älskar både katter och hundar. Innan jag blir gammal vill jag simma med delfiner. Mina drömresemål är Mexico, Italien o New York!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards