Takida Girl

Alla inlägg under november 2012

Av kicka - 27 november 2012 18:45

Hej på er ! Är just nu i karlstad och hälsar på amazing Rickardo   Igår såg vi på smekmånaden från helvetet, trots att vi redans sett den! Idag gick vi och kollade på lagerhaus, så mycket fint och praktiskt där   Hittade faktiskt ett par små saker. Sen drog vi hem och åt, sen drog han på träning. Sen blir det nog ensam hemma vilken vet vi inte än men !   Tänkte att jag skulle se OTH lite säsong 9. Eftersom sidan swefilmer laggar igen ! blä   Men hoppas den funkar snart igen. XOXO


 


HÄR är sakerna: små julgranskulor (till min lilla julgran jag alltid har) En liten frukost bricka, en kaffe kopp, en pennväsare (insp text; stay sharp) samt ett roligt anteckningsblock. Allt från lagerhaus HEHHEHE. AWESOME. 

Av kicka - 24 november 2012 22:37

 


 


 


Tänkte passa på att visa mina skal jag beställt till min Iphone 5, hur fina ? hehehe   Har jobbat i dag jätte kul och skönt :) sen även besökt mormor, där åt jag gröt var as länge sen och jätte gott   Sen såg jag så mycket bättre på tv4, samt PLL på datan. Nu ska sovas, har halvsovit lite sådär men ska se om jag somnar bättre till film XOXO

Av kicka - 23 november 2012 14:47

Ska snart traska ner till jobbet, funderar på spotify premium igen. Det är jobbigt att inte ha musik i mobilen hahah   Skulle mig göra så lycklig ...som hunden !!!   Brorsan kommer en tur efter jobbet och hans match med. PLL, kommer sakna dig, serien snart slut ju släpp fler avsnitt HEHEHHEHE. Måste också säga hej till dagens träningsvärk, efter simningen Jissses! Men vi hörs senare    XOXO

 

Av kicka - 22 november 2012 23:25

Idag har jag hängt med bästa Emma:-) var i badhuset och tränade hur skönt som helst. Även bastu och jazzuzi till avslappning perfekt jiiiihooo! Heehehe sen gick vi och åt och shoppade, eller iaf så shoppade Emma inte jag. Hittade dröm leggingsen till jul med, perfekt! Men nu ska här sovas XOXO

Av kicka - 20 november 2012 20:35

Hejsan ! Har pratat med telenor nu. Min mobil har tydligen legat på plats sen 12 nov, jisses ! j*vla skit  Får inte ut den föränn jag har papper, jag har inte fått något papper ens. Hoppas jag kan få ett papper snarast. Tog även tåget till K-stad igår, för att hälsa på några vänner   väldigt kul. Väntar på att de ska komma hem från träningen nu, har underhålligt med mig PLL sålänge. Hoppas de är hemma snart, vill inte se alla avsnitten på en gång orkar inte se slut serien !   Bjuder även på en bild från igår. (Hade tråkigt, ska föreställa djurliknande) WTF ? ser jag rolig ut ? haha.


 

Av kicka - 18 november 2012 21:03

Hej ! Idag har jag varit ledig så man har bara tagit det lungt och även städat gått promenad med världens goaste Bella också   Sen även kikat PLL och käkat godis och druckit hello kitty dricka hahahahha. Är egentligen sjukt trött redan nu av någon anledning  Men jag har även hört att Halo ska vara ett bra spel, är fett sugen på att prova   Min lillebror sitter också och spelar störande hög musik, vid det här dygnet på kvällen, ska nu överrösta med PLL i mina högtalre, orkar inte höra hans skit musik hahahaha. Sen blire sova.   



XOXO 

Av kicka - 15 november 2012 23:17










Hallå på er! Hoppas allt är bra. Jag har chillat och kollat på PLL i kväll, även tagit en lång skön dusch efter jobbet. Är redan på säsong tre, jisses !   Jag kommer få ångest när jag sett den, då det inte finns några mer säsonger. Vet någon om det kommer fler? Vill inte att den ska ta slut. Sen har jag även redan förberett och inköpt säsong 9 av Oth nu ! Såhär, ska man att ha och göra i vinter   Sen har jag hittat en del skal jag vill ha till Iphone 5 men, dock dröjer det ju evigheter innan jag ens får den   Så, ja jag har inte alltför höga förhoppningar att den dyker upp riktigt än. Men jag ska nu försöka sova, jobb i morgon   /V

 




PLL

Av kicka - 14 november 2012 21:26

Hallå på er! Hoppas ni mår bra själv är jag halv slö. Har tittat på PLL i kväll! Har även jobbat idag, efter jobbet tyckte tydligen Veronica att det var sov dags, satte mig i sängen och tillslut blev man allt mer liggande och somnade hahaha   Säsong 9 av oth har även kommit ut på DVD, hur awesome?!    Skit bra ! Men ska spara den lite till eftersom jag är på säsong 3 på PLL och det går ju hur fort som helst och se ut. Sen har jag inte hittat vart man kan se Gossip säsong 6 än !   Måste ju ha något att se i vinter också! Har också pratat med telenor, de var också fundersama över varför min mobil inte kommit ännu, men men. Kommer väl snart !   Sen fick jag ett längre arbetspass i morgon jippi !!!!!  skit bra   Hittade även några gamla bilder.

   

 



/V

Presentation


Hej mitt namn är Veronica och är 23 år. Men kallas för Kicka. Jag älskar livet och jag älskar både katter och hundar. Innan jag blir gammal vill jag simma med delfiner. Mina drömresemål är Mexico, Italien o New York!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards