Takida Girl

Alla inlägg under april 2013

Av kicka - 19 april 2013 12:01

Hej ! Har haft några grymma dagar på landet hos min mamma, har inte varit här sen kanske 3,4 månader... Sjukt ! Men grymt när man väl kom hit igen   Det har bestått av massa bus med min lilla Tuva! Även film och promenader och mycket annat!

 

 

 

 

 

 

 

Ska försöka äta frukost ! Sen blir det jobb   och sen ska jag möta upp min bästa vän som jag sett fram emot i veckor....

 

XO

Av kicka - 4 april 2013 08:01

Filmer man gråter till: pay it forward, remember me, titanic
Serier: pretty little liars, gossip girl och oth
Jag är rädd för: mörker, spindlar och getingar
Var rädd för när jag var liten: att bli stor (för att man skulle bara dricka kaffe och ha tråkigt) haha!
Bästa jag vet: att få andra människor att må bra.
Saknar: Åland 07
De roligaste som senaste hände?
Ja de måste ha varit när Veronica råkade riva ner hela skylten i affären och alla kollade på mig! Haha
Har du ofta beslutångest? Ja de kan man säga! Varje gång vet jag inte vilka skor är finast, eller byxor eller lika så vilket godis jag är sugen på hehe!


Har i allafall varit i Karlstad sen igår eftermiddag. Träffade min bästa vän m.fl vilket var kul oavsett om de var liten stund bara! Sen träffade jag Rickard med, och vi tvättade sent igår kväll! Så nu är man typ värsta trött ... Hahah men ska mot jobbet i allafall skit härligt ! Ätit en god frukost på tåget med... Nom nom !



XOXO

Av kicka - 1 april 2013 13:14

Sitter just nu hos kära farmor, hon fyllde år för ett tag sedan. Så både jag och pappa är där .

De senaste dagarna har bestått av jobb. Häng med bror och Rickard! Såg film igår den var rikligt bra! Fast bror försökte förstöra för mig och Rickard haha!

Pappa tycker jag har fula byxor idag, fast vad gör väl det. De är ju för sköna ! Passade på att ta en rolig trött bild på bror i morse med ! Men nu ska jag fika hos farmor!


XOXO

Presentation


Hej mitt namn är Veronica och är 23 år. Men kallas för Kicka. Jag älskar livet och jag älskar både katter och hundar. Innan jag blir gammal vill jag simma med delfiner. Mina drömresemål är Mexico, Italien o New York!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards