Takida Girl

Alla inlägg under oktober 2012

Av kicka - 16 oktober 2012 10:12

Hej på er ! Hoppas ni mår bra ! Jag mår då bättre men fortfarande halv krasslig. Ska till jobbet :-) sen har jag planer att mysa till film senare idag :-D samt hoppas jag att det kan komma något roligt i posten vi får se :-) XOXO

Av kicka - 15 oktober 2012 22:03

Hej på er ! Förlåt för lite bloggande, har jobbat mycket och så ! :-) skit kul, var också hunnit med och ha feber . Är ännu inte helt återställd från förkylningen. Ska även skriva l rt min iphone på pappa. Jag ska ha de nyaste :-) kommer ha ångest eftersom jag kommer ha en "tillfällig" jätte gammal mobil, tills femman kommer. Är vänte tid. Varför ja då kommer ha panik för alla gratis sms jag skickar via iMessage , bildström där jag delar bilder, fb , instagram och övriga appar jag tillfälligt inte kanan ända via telefonen sen. Kommer bli sjukt jobbigt men defentivt värt all väntan !! :-) ska hämta tillbaka datorn på torsdag , hoppas den nu funkar som den ska . Ska i alla fall sova nu vi hörs! XOXO

Av kicka - 8 oktober 2012 00:31

Hej på er! Har haft en rolig helg :-) har varit på Marten med Daniel och Emma :-) dock kunde inte Emma stanna länge , synd. ;-/ köpte iaf en huv tröja, mössa och träningsbyxor! :) sen hälsade jag och Daniel på Andreas en sväng där vi såg anime serie ! Sen idag har jag hängt med Rickard ett tag! :) vi drog till centret för att jag skulle ha skor. En godis skål med massa godis följde också med hem till filmen vi skulle se haha ;) skorna är beiga fodrade converse, and I'm in love with tjat shoes :-) yeeees . Funderar också på en varmare ny halsduk och mössa eftersom det är rea mössan och halsduken ska egentligen kosta 299 kr vardera. Nu är det sänkt till 99 kr vardera ! Nice ;) skickar med bilder. Ps. Saknar min dator ;( XOXO

Av kicka - 4 oktober 2012 11:56

Hej pepz! Ursäkta för dåligt bloggande är iaf just nu på g till jobbet efter ha spenderat några dar i k-town, hos Ricki och Thomas ! Skit kul :-) måste också säga böveln vad kallt de börjar bli, mina fingertoppar fryser! Nåja, fet kallas höst ! Counting down the days till marten och gossip girl! XOXO

Presentation


Hej mitt namn är Veronica och är 23 år. Men kallas för Kicka. Jag älskar livet och jag älskar både katter och hundar. Innan jag blir gammal vill jag simma med delfiner. Mina drömresemål är Mexico, Italien o New York!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards