Takida Girl

Alla inlägg den 2 oktober 2015

Av kicka - 2 oktober 2015 05:09

Idag var bra och dålig. Först sov jag way to long. Sen drog jag och hämta min fina socker låda samt och handla. Sen så kom mormor på besök, i min yttersta rotiga lgh ;) . Vi drack kaffe och sen drog vi och köpte katt sand och katt mat. Efter det kom mitt fina hjärta min syster på bus besök med! Det kan inte bli annat än galet! Mamma plingade på någon timma senare! Sen kom älskling och var hjälpsam och hjälpte mig och städa, eftersom jag har skadat min arm. Jag blev nöjd med resultatet :) efter de såg jag på ett program på min ipad. Men klådan har inte lagt sig än , så mitt i natten fick man gå och ta en dusch och se om de skulle lätta om man tog lite kallare vatten. Men de kunde man bara fint glömma. Då fick jag rota runt i min nessisär, tillslut fan jag asogel och indomin salva och de hjälpte inte helt men stillade lite.

Frågor och svar får avsluta denna dag :

Bästa 2015 ? : Danmark med älsklingen.
Behöver just nu: sömn tack !
samlar på? : just nu är det väl saker av märket maileg och gamla saker.
Inredningsstil? : shabby Chic <3
Vill ha? : en dansmatta, ett fint skåp.
Vilka planer har du i höst? : göra om lite saker i hemmet ev min byrå samt en hylla. Kanske också lite roligt pyssel. Införskaffa ett gammalt fönster till god nytta.
Största hobbyn just nu? : inredning! Så som loppisar, aktioner, och många andra goda ting .
Vad vill du äta just nu? Glass.
Dricka då? Gott te . Bjuder på den nya inrednings glimten .

Nu sier jeg godnat <3 over and out /V

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej mitt namn är Veronica och är 23 år. Men kallas för Kicka. Jag älskar livet och jag älskar både katter och hundar. Innan jag blir gammal vill jag simma med delfiner. Mina drömresemål är Mexico, Italien o New York!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards