Takida Girl

Alla inlägg den 3 september 2015

Av kicka - 3 september 2015 05:04

Ack denna sömlösa natt. Ungefär såhär de har varit länge nu. Jag har iaf lyckats klura på ideér till mitt hem. Har bott här sålänge och ändå inga särskilda upfinn , tomma väggar. Känns som en ren och skär nakenhet haha ?? men vart lite fynd ute med syrran idag, och massa god mat och trevligheter . Crazy banans som vanligt ?. Men sen så blev det hem, och internet shoppa i det regniga vädret. Beställde från Elsashem, baldershage, gardromantik och hår, hopp & kärlek . Varorna väntar man väl i hjäl sig på hoppas de kommer snart. Men vad det är visar jag när de kommer .

Här får ni en sneak peak på mina nya hus hyllor . Två av de sakerna jag kammade hem från stan. Yeeees, äntligen något mer på väggen. XOXO

Presentation


Hej mitt namn är Veronica och är 23 år. Men kallas för Kicka. Jag älskar livet och jag älskar både katter och hundar. Innan jag blir gammal vill jag simma med delfiner. Mina drömresemål är Mexico, Italien o New York!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards